Šef službe: Admir Šistek, dipl. ing. geodezije
Tel: 037-661-100
Fax: 037-661-104
E-mail: katastar.kljuc@gmail.com
admirsistek@yahoo.com
U Službi za geodetske poslove i katastar nekretnina obavljaju se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko-analitički, stručno-operativni, informaciono-dokumentacioni i operativno-tehnički poslovi koji se odnose na:
1. izvršavanje i obezbjeđivanje izvršavanja zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga rada Službe,
2. provođenje utvrđene politike u pitanjima iz nadležnosti Službe,
3. rješavanje u upravnim stvarima u prvostepenom postupku u pitanjima iz nadležnosti Službe,
4. izdavanje uvjerenja i izvoda, odnosno kopija podataka premjera i katastra nekretnina,
5. provođenje promjena na zemljištu i računarska obrada podataka na provođenju promjena na katastarskim planovima i operatu,
6. vršenje poslova održavanja premjera, katastra nekretnina i zemljišta i drugih geodetskih poslova,
7. vršenje poslova katastra komunalnih uređaja i instalacija,
8. vršenje poslova vještačenja i drugih poslova iz katastra nekretnina u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa,
9. vršenje stručnih poslova u pripremi, donošenju i provođenju prostorno-planske dokumentacije (Prostorni plan, Urbanistički plan, Regulacioni plan, Urbanistički projekti i Planovi parcelacije),
10. učestvovanje u procesima strateškog planiranja, realizaciji strategije/planova implementacije, posebno priprema i realizacija projekata/programa koji su u skladu sa planom implementacije uključeni u godišnji plan rada službe i praćenje realizacije,
11. vršenje statističke obrade podataka o poslovima iz oblasti za koje je osnovana,
12. analitičko praćenje stanja i kretanja u oblastima za koje je osnovana,
13. staranje o realizaciji i praćenje realizacije budžetskih sredstava odobrenih za poslove iz nadležnosti Službe,
14. izradu propisa i drugih akata koje donosi Općinsko vijeće i Općinski načelnik,
15. davanje mišljenja, prijedloga i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koje usvajaju nadležni organi Kantona i Federacije BiH iz oblasti za koje je osnovana,
16. rješavanje o pravima na nekretninama u skladu sa zakonom,
17. vršenje određenih poslova u postupku privatizacije i restitucije nekretnina,
18. vođenje evidencije nekretnina na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
19. vršenje imovinsko-pravnih poslova u vezi sa nekretninama na kojima Općina ima pravo raspolaganja,
20. pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite prihode,
21. ostvarivanje zahtjeva ISO standarda i poboljšanje i unapređenje sistema kvaliteta,
22. vršenje i drugih upravnih i stručnih poslova utvrđenih zakonom i drugim propisima koji su joj dati u nadležnost.