Na osnovu člana 40. Statuta Općine Ključ („Službeni glasnik Općine Ključ“, broj: 3/11) i potpisanog Ugovora o suradnji između Općine Ključ i Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice za implementaciju projekta “Razvoj plasteničke proizvodnje u suradnji sa migrantima“, Općinski načelnik općine Ključ raspisuje:
JAVNI POZIV
ZA ODABIR KORISNIKA PLASTENIKA POVRŠINE 100 m2 SA SISTEMOM ZA NAVODNJAVANJE
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je dodjela 12 plastenika površine 100 m2 sa sistemom za navodnjavanje i sadnim materijalom u cilju povećanja kapaciteta i održivosti plasteničke proizvodnje zajedničkim projektom Općine Ključ i Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo podnošenja Prijave za dodjelu plastenika površine 100 m2 imaju svi poljoprivredni proizvođači koji imaju prebivalište na području općine Ključ i koji poljoprivrednu proizvodnju ostvaruju na prostoru općine Ključ.
III POTREBNA DOKUMENTACIJA
Uz Prijavu za dodjelu plastenika potrebno je priložiti dokaze o ispunjavanju općih kriterija iz Javnog poziva kao i dokaze o ispunjavanju dodatnih kriterija i to originali ili ovjerene fotokopije dokumenata koji ne smiju biti stariji od 6 mjeseci.
III a OPĆI KRITERIJI
|
Opći kriteriji |
Potrebni dokumenti |
1. |
Lični podaci/obrazac Prijave |
Popunjen obrazac Prijave na ime nosioca/nositeljke (Obrazac I) |
2. |
Da je podnositelj/podnositeljka Prijave upisan/upisana kao nosilac/nositeljka gazdinstava u RPG ili RK u Općini Ključ |
Potvrda nadležne općinske službe o upisu ili o podnesenom Zahtjevu za upis u RPG i RK |
3. |
Da podnositelj/podnositeljka ima prebivalište na teritoriji općine Ključ |
Original ili kod nadležnog organa ovjerena kopija Uvjerenja o prebivalištu (CIPS prijava) |
4. |
Dokaz o posjedovanju zemljišta za postavljanje plastenika |
Posjedovni list/ZK izvadak na ime nosioca/člana gazdinstva |
5. |
Finansijsko učešće korisnika/korisnice u projektu |
Ovjerena izjava o spremnosti obezbjeđenja sredstava u suradnji sa migrantima u iznosu od 930,00 KM (Obrazac II) |
UKOLIKO NEKI OD OPĆIH KRITERIJA NIJE ISPUNJEN, PRIJAVA SE NEĆE UZETI U RAZMATRANJE
III b DODATNI KRITERIJI
|
Dodatni kriteriji |
Potrebni dokumenti |
1. |
Posjedovanje plastenika |
Lista korištenja iz RPG/RK |
2. |
Broj članova domaćinstva u dobi od 18 – 60 godina koji ne ostvaruju primanja po bilo kom osnovu |
Potvrda o nezaposlenosti sa evidencije Zavoda za zapošljavanje Potvrda o školovanju odnosno kopija đačke knjižice ili indexa |
3. |
Životna dob podnosioca/podnositeljke prijave |
Ovjerena kopija lične karte |
DOKAZI IZ DODATNIH KRITERIJA SU OBAVEZNI I NA OSNOVU ISTIH ĆE SE IZVRŠITI BODOVANJE
IV KRITERIJI ZA BODOVANJE PODNESENIH ZAHTJEVA
Br. |
Dodatni kriterij |
Distribucija bodova |
Maks. bodova |
Prioriteti |
1. |
Podnositelj/podnositeljka već posjeduje plastenik |
NE = 25 Površina plastenika od 100 m2 do 150 m2 = 15 Površina plastenika od 151 m2 do 400 m2 = 10 Površina plastenika preko 401 m2 = 5 |
25 |
1 |
2. |
Broj članova domaćinstva u dobi od 18 – 60 godina koji ne ostvaruju primanja po bilo kom osnovu |
1- 2 člana = 5 3-5 članova = 10 Preko 5 članova = 15 |
15 |
2 |
3. |
Životna dob podnosioca/podnositeljka Prijave |
Od 18-35 godina = 5 |
5 |
3 |
|
UKUPNO |
45 |
|
V PROCEDURA ODABIRA KORISNIKA
Proceduru vrednovanja i utvrđivanja rang liste izvršiće Projektni tim imenovan od Općinskog načelnika Rješenjem broj: 04-44-2781/16 od 27.12.2016. godine, a na osnovu definisanog sistema bodovanja dodatnih kriterija.
Prilikom utvrđivanja konačne rang liste, ukoliko određeni podnositelji/podnositeljke budu imali isti broj bodova prednost će se dati u skladu sa definisanim prioritetima.
Konačna rang lista će biti objavljena na oglasnoj tabli i web stranici Općine Ključ.
Ukoliko Projektni tim ustanovi da neki od dostavljenih podataka od strane Korisnika nije tačan i ne prikazuje stvarno činjenično stanje, isti će se isključiti iz daljnjeg razmatranja.