Šef službe: Amir Hadžić, dipl.ing mašinstva
Tel: 037 – 316 – 345
Fax: 037 – 661 – 104
E-mail: drustvene.djelatnosti.kljuc@gmail.com
U Službi za stručne poslove Općinskog načelnika, Općinskog vijeća, opću upravu i društvene djelatnosti vrše se poslovi upravnog rješavanja, normativno-pravni, studijsko – analitički, stručno – operativni, informaciono – dokumentacioni, administrativno- tehnički te ostali stručni i drugi poslovi od značaja za rad Općinskog načelnika i Općinskog vijeća a koji se odnose na:
- utvrđivanje nacrta i prijedloga akata koje donosi Općinski načelnik ili ih predlaže Općinskom vijeću na razmatranje i usvajanje,
- organizacija prijema delegacija, grupa i pojedinaca iz zemlje i inostranstva i međunarodnih organizacija, te po potrebi organizacija njihovog boravka na području općine Ključ,
- poslovi uređivanja i objavljivanja akata Općinskog načelnika,
- na osnovu podataka nadležnih službi, pripremanje odgovora po upitima građana i pravnih lica,
- praćenje i izvještavanje Općinskog načelnika o riješenosti predmeta u Općinskom organu uprave,
- vođenje protokolarnih poslova uključujući vođenje dnevnih planova, sastanaka i obaveza Općinskog načelnika,
- izvještavanje Općinskog načelnika o dostavljenim informacijama, izvještajima, analizama, radnim materijalima normativnih, općih i drugih akata i drugim materijalima dostavljenih od službi za upravu, javnih preduzeća i ustanova i drugih subjekata, na zahtjev Općinskog načelnika ili po službenoj dužnosti,
- praćenje i realizacija odluka i zaključaka Općinskog vijeća koji se odnose na obaveze Općinskog načelnika,
- učestvovanje u procesima strateškog planiranja, realizaciji strategije/planova implementacije, posebno priprema i realizacija projekata/programa koji su u skladu sa planom implementacije uključeni u godišnji plan rada službe i praćenje realizacije,
- uspostava saradnje sa federalnim, kantonalnim organima i institucijama, nevladinim organizacijama i udruženjima, međunarodnim organizacijama i drugim subjektima u pitanjima iz nadležnosti Općinskog načelnika,
- prikupljanje, sređivanje, obrada podataka i informisanje javnosti o radu organa uprave i stanju u pojedinim oblastima,
- poslovi organizacije pozivanja medija i prezentacije zvaničnih informacija na pres konferencijama ili drugoj formi, izrada i dostavljanje medijima zvaničnih saopćenja, poslovi sastavljanja informacija o stanju ili nekom pitanju za javnost ili na zahtjev medija, institucija i sl.,
- obavljanje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za Općinsko vijeće, Općinskog načelnika i njihova radna tijela i komisije,
- priprema sjednica Stručnog kolegija Općinskog načelnika, vođenje zapisnika i izrada zaključaka,
- priprema materijala za Općinsko vijeće i radna tijela Vijeća,
- praćenje sjednica Općinskog vijeća i njegovih radnih tijela i vođenje i izrada zapisnika sa istih sjednica,
- priprema izvještaja, informacija i drugih materijala za potrebe Općinskog vijeća i njegovih radnih tijela koji nisu u nadležnosti službi za upravu,
- vođenje arhive Općinskog vijeća,
- priprema i kompletiranje materijala koji se objavljuju u „Službenom glasniku općine Ključ”,
- uređivanje „Službenog glasnika općine Ključ”,
- upravljanje ljudskim resursima, personalni poslovi (rad i radni odnosi), poslovi procjene potreba, planiranja i vođenja edukacije osoblja,
- vođenje i ažuriranje personalne evidencije o zaposlenim u organu uprave te izdavanje uvjerenja na temelju evidencija,
- pripremne radnje vezane za oglašavanje upražnjenih radnih mjesta i saradnja sa Agencijom za državnu službu F BiH i drugim institucijama,
- prijave i odjave penzijsko-zdravstvenog osiguranja zaposlenih u organu uprave,
- normativno-pravni poslovi vezani za organizaciju općinske uprave i pripremu prijedloga za unapređenje procesa rada,
- učestvovanje u izradi prijedloga akata koji se odnose na organizaciju općinske uprave,
- rješavanje u upravnim stvarima u prvostepenom postupku u pitanjima iz nadležnosti Službe,
- vođenje postupka oko davanja saglasnosti firmama i udruženjima za unošenje naziva općine Ključ u naziv firme ili udruženja,
- izrada odobrenja za prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe u skladu sa Zakonom o javnom redu i miru,
- obezbjeđivanje slobode pristupa javnim informacijama,
- obezbjeđivanje komunikacije sa subjektima lokalne zajednice,
- izvršavanje i obezbjeđivanje izvršenja zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti opće uprave i društvenih djelatnosti,
- poslovi prijemne kancelarije, kancelarijskog poslovanja i arhive za potrebe svih općinskih službi za upravu,
- kurirski poslovi (dostava – otpremanje službenih akata na području općine Ključ),
- poslovi ovjere potpisa, rukopisa i prijepisa,
- poslovi Centra za birački spisak u skladu sa zakonskim propisima,
- poslovi matičnog ureda koji obuhvataju: vođenje matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih i matičnu knjigu državljana, upis promjena u matičnim knjigama, naknadni upis u matične knjige rođenih uz konstataciju činjenice državljanstva za lica koja su stekla državljanstvo BiH u skladu sa Zakonom, a po osnovu pravosnažnog rješenja nadležnog organa, izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uvjerenja o činjenicama upisanim u matične knjige, izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu, izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja, sastavljanje i dostavljanje nadležnom sudu smrtovnica za provođenje ostavinskog postupka, upis u matične knjige rođenih činjenice oduzimanja, odnosno vraćanja poslovne sposobnosti po osnovu pravosnažnog sudskog rješenja, provođenje postupka zaključenja braka i priznavanja očinstva pred matičarem, poslove registracije i preregistracije birača, dostavljanje podataka o umrlim licima Centru za birački spisak, brisanje sa Centralnog biračkog spiska imena lica koja su sudskom odlukom lišena poslovne sposobnosti ili su odlukom nadležnog organa lišena državljanstva BiH,
- poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu u upravnim stvarima iz djelokruga društvenih djelatnosti i opće uprave, te upravnim stvarima za koje nije nadležna ni jedna druga općinska služba za upravu,
- poslovi osnivanja, statusnih promjena, registracije i vođenja registra mjesnih zajednica,
- obezbjeđivanje uslova za rad i organizaciju rada mjesnih zajednica i njihovih organa i tijela, te izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata koje ti organi i tijela donose,
- izrada općih i drugih akata, te priprema i obrada analiza, izvještaja, informacija, programa i planova za potrebe mjesne zajednice, odnosno njenih organa i tijela,
- vršenje drugih stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe mjesne zajednice, odnosno njenih organa i tijela,
- poslovi izvršavanja i obezbjeđivanja izvršavanja zakona, drugih propisa i općih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti,
- priprema propisa, općih i drugih akata iz djelokruga društvenih djelatnosti koje donosi Općinsko vijeće ili Općinski načelnik, kao i davanje mišljenja i sugestija kod izrade propisa i drugih akata koja usvajaju nadležni organi Federacije i Kantona,
- predlaganje i provođenje utvrđene politike te stvaranje uslova za unapređenje i razvoj djelatnosti u oblastima brige o djeci, osnovnom obrazovanju i odgoju, kulturi, fizičkoj kulturi i sportu, javnom informisanju, te zdravstvu i socijalnoj i dječijoj zaštiti,
- statistička istraživanja, praćenje stanja u oblastima iz djelokruga rada, prikupljanje i stručna obrada podataka, te izrada kompleksnih analiza, informacija, izvještaja i programa,
- praćenje rada i nadzor nad radom javnih ustanova i javnih preduzeća iz djelokruga društvenih djelatnosti čiji je osnivač Općina,
- praćenje stanja i pomaganje u radu udruženja građana i nevladinih organizacija u oblasti kulture, sporta, humanitarnih i sličnih djelatnosti,
- poslovi upravnog rješavanja u prvom stepenu iz oblasti raseljenih lica – prognanika i izbjeglica – povratnika (priznavanje statusa i prava iz statusa: smještaj, obrazovanje djece, i omladine, zdravstvena zaštita, socijalna adaptacija i psihološka podrška, prehrana i nužne životne potrebe), te prestanak statusa,
- vođenje RADS baze podataka i službene evidencije o statusu i priznatim pravima iz statusa raseljeh lica – prognanika i izbjeglica – povratnika, te izdavanje uvjerenja,
- izrada i podnošenje izvještaja i informacija nadležnim kantonalnim i federalnim organima,
- uređivanje i ažuriranje WEB stranice Općine, redakcija i izdavanje biltena, publikacija, brošura i drugih informativnih materijala od značaja za Općinu,
- pripremu zahtjeva za budžet i odgovornost za vlastite potrebe,
- drugi poslovi koji su zakonom i drugim propisom stavljeni u nadležnost Službe.