Općina
Ključ objavljuje Javni poziv za učešće u Programu obilježavanja Dana općine
Ključ za 2020. godinu.
Pozivaju
se javna preduzeća i ustanove, sportski klubovi, nevladine organizacije,
privredni subjekti i svi zainteresovani da daju prijedloge svojih aktivnosti kojim
bi se uključili u kreiranje Programa obilježavanja Dana općine Ključ kako bi
taj datum obilježili na način kako on to i zaslužuje.
Prijedlog
treba da sadrži kratak sadržaj
aktivnosti, lokaciju, vrijeme održavanja, broj učesnika, kontakt osobu
(telefon ili e-mail adresu) i planirane izvore finansiranja manifestacije.
Molimo
Vas da Vaš prijedlog i način obilježavanja prilagodite trenutnoj epidemiološkoj
situaciji.
Svi
zainteresovani svoje prijedloge za učešće u Programu mogu dostaviti do 01.09.2020. godine na adresu: Općina Ključ,
Branilaca BiH 78, sa naznakom „Za učešće u Programu obilježavanja Dana općine
Ključ 2020“, ili na e-mail adresu: drustvene.djelatnosti.kljuc@gmail.com
Svi
pristigli prijedlozi u navedenom roku biće razmatrani od strane Organizacionog
odbora za obilježavanje Dana općine Ključ sa ciljem utvrđivanja konačnog
Programa obilježavanja Dana općine Ključ za 2020. godinu.
Projekat Evropske unije EU4Agri objavio je javni poziv vrijedan 3 miliona KM za dodjelu bespovratnih sredstava tj. investicija u prerađivačke kapacitete i marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, odgovarajući ujedno i na potrebe za oporavkom od krize prouzrokovane COVID19 pandemijom.
Na javni poziv se mogu prijaviti preduzeća, obrti/preduzetnici i zadruge koja se bave preradom poljoprivrednih proizvoda i/ili proizvodnjom prehrambenih proizvoda i upisani su u registar klijenata kod nadležnog ministarstva/institucije, i koja u vlasničkoj strukturi imaju manje od 25% javnog kapitala ili glasačkih prava tog javnog kapitala i nisu članica holdinga.
Svaki podnosilac prijave može aplicirati za bespovratna sredstva u iznosu od 60,000 do 300,000 KM (bez PDV-a), te mora osigurati vlastito sufinansiranje od minimalno 35% ukupnog iznosa predložene investicije.
Krajnji rok za podnošenje prijava je 30. septembar 2020. godine do 15.00. sati. Prijave podnesene nakon isteka roka se neće uzeti u razmatranje.
Ovo je prvi u nizu javnih poziva u sklopu EU4Agri projekta. Okvirnu listu svih javnih poziva projekta EU4Agri možete preuzeti ovdje.
PRVA ONLINE INFO SESIJA BIT ĆE ODRŽANA 18. 08. 2020. GODINE U 11.00 PREKO FACEBOOK STRANICE PROJEKTA EU4AGRI.
Ukoliko imate poteškoća sa preuzimanjem ili otvaranjem dokumenata/obrazaca, kao i za sva dodatna pitanja u vezi ovog poziva, možete nas kontaktirati putem elektronske pošte, sa jasno naznačenim imenom poziva u predmetu poruke, i to na sljedeću e-mail adresu: registry.ba@undp.org.
EU4Agri je četverogodišnji (2020-2024) projekat Evropske unije vrijedan 20.25 miliona eura čiji je cilj modernizacija poljoprivredno-prehrambenog sektora u Bosni i Hercegovini. Projekat provode i sufinansiraju Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u BiH i Češka razvojna agencija (CzDA).
Na
osnovu člana 21. stav 3. Zakona o raseljenim licima i povratnicima u Federacìji
Bosne i Hercegovine i izbjeglicama iz Bosne i Hercegovine („Službene novine
FBiH”, broj: 15/05), i Programa zapošljavanja povratnika u maloj privredi
broj: 03-32-3-39/20 od 12.03.2020. godine , a u cilju planiranja, kvalitetne
izrade i transparentne provedbe planova pomoći održivog povratka, u 2020. i
2021. godini Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica objavljuje
JAVNI POZIV za učeśće u Programu
“Zapošljavanje
povratnika u maloj privredi za 2020. i 2021.
godinu“
– PREDMET JAVNOG POZIVA
Prikupljanje Prijava za odabir korisnika nepovratnih finansijskih sredstava,
u skladu sa Programom “Zapošljavanje povratnika u maloj privredi za 2020. i 2021.
godinu, broj: 03-32-3-39/20 od 12.03.2020. godine.
II
— PRAVO NA DODJELU SREDSTAVA
Pravo na dodjelu sredstava imaju sljedeća pravna i fizička lica koja su
osnovana kao poslovna, odnosno su osnovana sa ciljem ostvarivanja profita
vršenjem registrirane djelatnosti:
Privredni subjekti registrirani po važećim zakonskim
propisima na teritoriji Bosne i Hercegovine: mikro, mala i srednja
preduzeća, koja danom apliciranja u radnom odnosu imaju minimalno jednog a maksimalno
15 zaposlenika i koja će zaposliti minimalno
jednog a najviše pet (5) novih zaposlenika iz kategorije povratnika, na
osnovu ovog Programa.
Obrtnici (fizička lica),
poslovna udruženja, zadruge i zadružni savezi, registrirani po važećim zakonskim propisima na
teritoriji Bosne i Hercegovine, koji danom apliciranja u radnom odnosu imaju minimalno jednog a maksimalno 10 zaposlenika, i koji će zaposliti minimalno jednog a najviše pet
(5) novih zaposlenika iz
kategorije povratnika, na osnovu ovog Programa.
Pravo na dodjelu sredstava imaju poslovni subjekti iz stava (1) ove
tačke ako imaju sjedište ili registrovanu
poslovnu jedinicu na području:
Entiteta Republika Srpska,
Općina entiteta Federacija Bosna i Hercegovina: Odžak, Orašje, Čelić, Doboj Istok, Kalesija, Kladanj, Lukavac, Sapna, Teočak, Goražde , Foča FBiH, Pale FBiH, Prozor-Rama,
Ravno, Stolac, Bosansko Grahovo, Drvar,Glamoč, Kupres, Livno, Ključ, Bosanski
Petrovac, Sanski Most, Bosanska Krupa, Bužim, Busovača, Fojnica, Gornji Vakuf/Uskoplje,
Donji Vakuf, Dobretići, Jajce, Kiseljak, Doboj Jug, Maglaj, Olovo, Vareš,
Zavidovići i Žepče.
Ukoliko podnosilac prijave ne ispuni naprijed navedene uslove, prijava
neće biti uzeta u dalje razmatranje
III
– NAMJENA UTROŠKA SREDSTAVA
izgradnju, obnovu i rekonstrukciju poslovnih objekata, kupovinu
nekretnina potrebnih za obavljanje poslovne djelatnosti, nabavku osnovnih sredstava, nabavku opreme i alata, ulaganje u obrtna sredstva do 20% od ukupnog
odobrenog iznosa korisniku od strane Ministarstva;
Svako korištenje odobrenih sredstva
suprotno namjenama utvrđenim stavom 1. ovog člana smatra se nenamjenskim.
IV
– CILJEVI KOJI SE ŽELE POSTIĆI
Ekonomska održivost povratnika
kroz zasnivanje radnog odnosa
Pravna i fizička lica koji budu
korisnici Programa, status zaposlenika iz kategorije povratnika će dokazivati
sljedećim dokumentima, koje će nakon potpisivanja ugovora i zapošljavanja
istih, biti u obavezi dostaviti ministarstvu:
Potvrda nadležne općinske službe o
statusu povratnika ne starija od 30 dana.
lzvještaj iz CIPS evidencije o stalnom mjestu prebivališta, ne stariji
od 30 dana.
Lista osiguranih lica za obveznika izdata od nadležne Poreske uprave.
Korisnici pomoći su dužni novouposlene radnike/povratnike zadržati u stalnom radnom
odnosu minimalno 36 mjeseci od
dana zapošljavanja.
V
— IZNOS SREDSTAVA ZA
DODJELU
Sredstva za namjene iz tačke 3. ovog Poziva dodjeljivaće se u iznosu
koji je srazmjeran broju novozaposlenih povratnika koje će korisnik zaposliti,
a maksimalan iznos ne može biti veći od 100.000,00 KM
Iznos sredstava po jednom
novozaposlenom radniku/ povratniku zavisi od djelatnosti
na koju se projekat odnosi a određivat će se prema sljedećem rasporedu:
a) proizvodna djelatnost 20.000,00 KM, b) uslužna djelatnost od 12.500 do 18.500,00 KM.
Više informacija o ovom Javnom pozivu možete naći u dokumentima ispod teksta ili direktno na web stranici ministarstva:
Na osnovu člana 21. stav 3. Zakona o raseljenim licima i povratnicima u Federaciji Bosne i Hercegovine i izbjeglicama iz Bosne i Hercegovine (,Sluzbene novine FBiH”, broj: 15/05), i Programa – Podrška razvoju start-up (početnog biznisa) povratnika broj: 03-32-3- 41 /20 od 16.03.2020 g., a u cilju planiranja, kvalitetne izrade i transparentne provedbe planova pomoci odrzivog povratka, u 2020 godini Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica objavljuje
JAVNI POZIV
za učešće u programu podrške projektima održivog povratka –
Podrška razvoju start-up (početnog biznisa) povratnika u 2020. godini
I – PREDMET
JAVNOG POZIVA
Predmet javnog poziva je prikupljanje prijava za odabir korisnika
nepovratnih sredstava koja se dodjeljuju obrtnicima/samostalnim preduzetnicima
i MSP (malim i srednjim preduzećima) za sufinansiranje njihovih Start up
projekata u cilju pružanja podrške održivom povratku na prostoru BiH.
II – PRAVO NA
UČEŠĆE U PROGRAMU
Pravo na dodjelu sredstava imaju:
Obrtnici/samostalni
preduzetnici i MSP:
koji su osnovani kao poslovni subjekti, odnosno su osnovani sa ciljem
ostvarivanja profita vršenjem registrirane djelatnosti;
koji danom apliciranjaimaju najmanje jednog prijavljenog zaposlenika;
čiji su vlasnici ili osnivači povratnici u prijeratno mjesto prebivališta
na području općina Federacije Bosne i Hercegovine, definisanih u stavu (2) ovog
Programa ili povratnici iz Federacije Bosne i Hercegovine u prijeratno mjesto
prebivališta na području Republike Srpske;
koji su u početnoj fazi poslovanja,
maksimalno do 18 mjeseci starosti na dan objave javnog poziva;
koji sudanom apliciranjaregistrirani
po važećim zakonskim propisima:
obrtnici/samostalni
preduzetnici registrirani u općini
povratka,
MSPkod nadležnog
suda za općinu povratka.
koji imaju
konkretnu poslovnu ideju za razvoj ili
proširenje sopstvenog biznisa.
Dokazi:
Rješenje o
registraciji. (Original ili ovjerena kopija, ne starija od 3 mjeseca);
Potvrda/uvjerenje
o ostvarenom povratku u prijeratno prebivalište za vlasnika ili osnivača
obrta/preduzetnika ili MSP, izdato od strane nadležnog organa za općinu
povratka, ne starije od 30 dana (original ili ovjerena kopija).;
Izvještaj iz
CIPS evidencije o stalnom mjestu prebivališta za vlasnika ili osnivača
obrta/preduzetnika ili MSP, ne stariji od 30 dana (original ili ovjerena kopija);
Lista osiguranih lica za obveznika ne starija od 30 dana u odnosu na dan
prijave na javni poziv, izdata od nadležne Poreske uprave.(original ili ovjerena kopija);
Biznis plan
(detaljno razrađen plan ulaganja i očekivani rezultati u naredne 2 godine),
potpisan i ovjeren od strane aplikanta.
Napomena: Ukoliko je više lica osnivač ili vlasnik obrta/poduzetnik ili MSP-a u tom slučaju sva lica moraju dostaviti Potvrde o povratku i Izvještaj iz CIPS evidencije.
Za više informacija o ovom Javnom pozivu možete pronaći u dokumentima ispod koji su neophodni za prijavu na isti ili direktno posjetiti web stranicu Federalnog ministarstva:
Na osnovu članova: 58. – 66. Zakona o poljoprivrednom zemljištu („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 52/09) , Pravilnika o uslovima i načinu korištenja sredstava ostvarenih od zamjene, zakupa i koncesije poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 78/09) i Pravilnika o pčelarstvu („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, broj: 31/18) te Programa korištenja pašnjaka za kalendarsku 2020. godinu na području Unsko-sanskog kantona Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Unsko-sanskog kantona objavljuje
JAVNI POZIV
za iskaz interesa za
korištenja pašnjaka u državnom
vlasništvu na području Unsko-sanskog kantona
PREDMET
JAVNOG POZIVA
1.
Pozivaju se nosioci poljoprivrednih gazdinstava zainteresiranih za
korištenje pašnjaka u državnom vlasništvu
na području Unsko-sanskog kantona u 2020.godini da apliciraju na Javni poziv za
zakup pašnjaka za ispašu: goveda, konja, ovaca, koza i pčela.
Predmet Javnog poziva ne mogu biti parcele
koje nisu dovoljno identificirane na terenu kako bi se budući korisnik bez
problema mogao uvesti u posjed, odnosno parcele kod kojih nije riješeno
predhodno pitanje (identifikacija,uzurpacija,utvrđivanja boniteta i kulture
zemljišta i parcele za koje postoje nerješeni imovinsko pravni odnosi).
Početna cijena za zakup pašnjaka iznosi 80
KM/hektar.
PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju sva pravna
i fizička lica koja su upisana u općinskim službama za poljoprivredu u Registar
poljoprivrednih gazdinstava i klijenata i čije je sjedište ili prebivalište na
području Unsko-sanskog kantona.
KRITERIJI ZA DODJELU
PAŠNJAKA
Opći
kriteriji:
Uz prijavu na Javni poziv potrebno je
priložiti:
Dokaz o upisu u Registar poljoprivrednih
gazdinstava i klijenata,
Izvadak iz zemljišnih knjiga
(zemljišno-knjižni izvadak, a za područja koja nemaju zemljišno knjižne
podataka priložiti ovjeren posjedovni list) za katastarske čestice kao dokaz da
se radi o državnom vlasništvu,
Zapisnik
općinskih službi za poljoprivredu i katastar da su parcele dovoljno
identifikovane na terenu u prisustvu potencijalnog korisnika pašnjaka sa opisom
stanja parcela, da je kod istih riješeno predhodno pitanje, kako bi se budući
korisnik mogao bez problema uvesti u posjed od strane općinskih službi za
poljoprivredu i katastar,
Dokaz
da je stado obilježeno i da su životinje pod stalnim nadzorom veterinarske organizacije,
Izvod
od iz jedinstvenog registra domaćih životinja izdatog od strane Federalnog
Agromediteranskog zavoda Mostar
Minimalna
pašnjačka površina iznosi 0,6 hektara po uslovnom grlu (uslovno grlo iznosi 500
kg žive vage).
Posebni kriteriji:
Pored
navedenih općih kriterija na osnovu posebnih kriterija Komisija će izvršiti
bodovanje i rangiranje potencijalnih korisnika pašnjaka kako slijedi:
1.
Iskustvo u bavljenju stočarskom proizvodnjom (u godinama) . Za svaku godinu po
5 bodova, maksimalan broj bodova je 25. (dokaz:
ovjerena izjava)
2. Veličina
stada – Za svakih 10 uslovnih grla dodjeljuju se dva (2) boda. Najniži razred
je 5 do 10 uslovnih grla pa do razreda od 90, 1 do 100 uslovnih grla koji se boduje sa 20 bodova i preko 100
uslovnih grla dodjeljuje se maksimalan iznos bodova 25. Za držaoce ovaca i koza potrebno je dostaviti
ažurirani izvod i/ili potvrdu o upisu u registar za novoobilježene životinje u
2020.godini Agromediteranskog zavoda Mostar (oba dokumenta datirana u 2020.godini),
za goveda i konje obrazac A1 ili pasoš za držaoce pčela. Izjavu od općinskog
udruženja pčelara o broju aktivnih pčelinjih društava za fizička lica datiranu
u 2020.godini, za pravna lica Zapisnik Uzgojno selekcijske službe Unsko-sanskog
kantona o broju aktivnih pčelinjih društava datiran u 2020.godini.
3. Mjesto
prebivališta u odnosu na lokaciju pašnjaka – domicilni poljoprivredni
proizvođač boduje se sa 5 bodova (dokaz: CIPS).
4. Korisnik koji je u prethodnom periodu
koristio pašnjak boduje se sa 5 bodova
(dokaz: ugovor).
5. Vlastito
transportno sredstvo–kamion, boduje se sa 5 bodova (dokaz: ovjerena kopija
važeće saobraćajne dozvole).
6. Posjedovanje
poljoprivredne mehanizacije (traktor, balirka, kosačica)-boduje se sa 5 bodova
(dokaz: ovjerene kopija važeće saobraćajne dozvole za traktor, zapisnik
općinske službe za poljoprivredu i izjava vlasnika o posjedovanju balirke i
kosačice).
7. Dokaz
da je stado obilježeno i potvrda da su životinje pod stalnim nadzorom
veterinarske organizacije- boduje se sa 10 bodova.
8. Izvod
iz jedinstvenog registra domaćih životinja ovjerenog od strane Federalnog
Agromediteranskog zavoda Mostar- boduje se sa 5 bodova
9. Ponuda
veća od minimalne naknade (80 KM/ha) za svaku ponudu veću od 10%, donosi 1 bod,
a maksimalan broj bodova iznosi 10.
Pravo
prvenstva ispaše stoke na pašnjacima imaju pod jednakim uslovima fizička i
pravna lica koja su ranije koristila pašnjak i lica koja imaju sjedište ili
prebivalište u brdsko-planinskim područjima Unsko-sanskog kantona, a bave se
poljoprivrednom djelatnošću
Komisija
Ministarstva će na osnovu broja bodova napraviti rang listu i sa onim
poljoprivrednim proizvođačem koji ima najveći broj bodova Ministar Ministarstva
će potpisati ugovor o korištenju pašnjaka
na period od pet (5) godina s pravom produžetka ugovora za još jedan period od
pet (5) godina.
Javni poziv ostaje
otvoren 60 dana od dana objavljivanja,obrazac zahtjeva se nalazi na stranici
www. vladausk.ba.
Zahtjeve sa
propisanom dokumentacijom poslati na adresu:
MINISTARSTVO
POLJOPRIVREDE, VODOPRIVREDE I ŠUMARSTVA UNSKO-SANSKOG KANTONA, Ulica Alije
Đerzeleza broj 6, 77 000 BIHAĆ
sa
naznakom: Prijava na Javni poziv ( zakup pašnjaka) – NE OTVARAJ!
Nepotpune
i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Kontakt
osoba je Haris Redžić,dipl.ing. telefon:
037-316-142.
Pozivaju se omladinska udruženja koja imaju sjedište ili registriran ured na području općine Ključ da izvrše upis u spisak omladinskih udruženja općine Ključ.
Kompletan tekst javnog poziva možete pogledati na linku ispod te također preuzeti Zahtjev za upis u općinski spisak omladinskih udruženja:
Projekat će osigurati grant sredstva za mala i srednja preduzeća koja su u procesu osnivanja ili su osnovana u posljednje tri godine (datum registracije nakon 27.2.2017.) te koja imaju dokazivu poslovnu vezu sa ili su u (su)vlasništvu člana/ice bosanskohercegovačke dijaspore.
Grant podrška se fokusira na sektore poljoprivrede, energetike, turizma, metaloprerađivačog sektora, drvnoprerađivačkog sektora i druge proizvodno-prerađivačke sektore, kao i informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT).
Javni poziv za aplikacije će biti otvoren u periodu od 27.2.2020. do 31.3.2020. godine.
Javni poziv za aplikacije će biti otvoren u periodu od 27.02.2020. do 01.04.2020. godine. Online aplikaciji možete pristupiti na www.grant.diasporainvest.ba ili online aplikaciji možete pristupiti na OVOJ STRANICI
Bespovratna sredstva u iznosu od 750.000 EUR iz Challenge fonda ponovo su na raspolaganju privrednim subjektima sa inovativnim poslovnim idejama, proizvodima ili uslugama iz Bosne i Hercegovine i Švedske. Peti javni poziv za dodjelu grant sredstva raspisan je danas i biće otvoren do 24. marta 2020. godine do 16.00 sati.
Za potencijalne korisnike iz kategorije startup-a, koji su registrovani najmanje šest mjeseci, predviđen je maksimalni iznos granta od 10.000 EUR, dok korisnici iz kategorije zrelih privrednih subjekata do 250 zaposlenih, koji obavljaju djelatnost duže od dvije godine, mogu računati na podršku u maksimalnom iznosu do 30.000 EUR. Aplikanti moraju obezbijediti i minimalno vlastito učešće od 50% ukupne vrijednosti predloženog projekta, čija realizacija ne može trajati duže od godinu dana.
Sve pristigle prijave biće ocijenjene u skladu sa tri osnovna kriterija – inovativnost, izvodljivost i održivost poslovne ideje i društvena korist.
Prijave na ovaj poziv moraju biti podnesene isključivo u elektronskoj formi na web sajtu www.c2c.ba u skladu s uputstvima koja se nalaze u dokumentu Vodič/Smjernice za aplikante. Ovaj dokument je sastavni dio Aplikacionog paketa kojeg možete preuzeti na ovom linku.
Challenge fond uspostavljen je u okviru projekta Challenge to Change koji finansijski podržava Švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju /Sida/, a provode ga, kroz četiri godine, Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA i Razvojna agencija Republike Srpske (RARS). Partner u projektu je i region Ostergotland, Istočna Švedska.
Ovo je posljednji poziv planiran u okviru projekta. U okviru prethodna 4 poziva za dodjelu bespovratnih sredstava iz Challenge fonda prijavila su se 2.074 aplikanta. Do sada je ugovoreno 110 korisnika, a vrijednost dodijeljenog granta je 2.500.866 EUR. U toku je potpisivanje ugovora sa još 38 korisnika kojima će biti dodijeljeno oko 844.000 EUR bespovratnih sredstava.
Na osnovu članka 7. Zakona o igrama na sreću („Službene novine Federacije BiH“, br. 48/15 i 60/15-ispravka) i članka 6. Uredbe o kriterijima za utvrđivanje korisnika i načinu raspodjele dijela prihoda ostvarenih po osnovu naknada za priređivanje igara na sreću („Službene novine Federacije BiH“, br. 89/15 i 11/17), Federalno ministarstvo kulture i sporta – Federalno ministarstvo kulture i športa, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
ZA RASPODJELU DIJELA PRIHODA OSTVARENIH PO OSNOVU NAKNADA ZA PRIREĐIVANJE IGARA NA SREĆU
Dio sredstava ostvarenog prihoda po osnovu naknada za priređivanje igara na sreću raspodijeliti će se na sufinanciranje projekata i programa koji se odnose na:
promoviranje kulture i
promicanje razvoja profesionalnog i amaterskog sporta s ciljem povećanja sredstava fonda za nagrađivanje za istaknute sportske rezultate.
I Pravo sudjelovanja
Pravo sudjelovanja na ovom javnom natječaju imaju udruge građana i humanitarne organizacije osnovane u skladu sa važećim propisima o udrugama i fondacijama, koje imaju sjedište na teritoriji Federacije Bosne i Hercegovine.
Na ovaj javni natječaj moguće je aplicirati samo sa projektima/programima koji će se realizirati u 2020. godini.
II Opći i posebni kriteriji
Opći kriteriji:
doprinos projekata i programa za ostvarivanje javnog interesa u određenoj oblasti (broj korisnika, realizirani programi, ostvareni i predviđeni socijalni učinci i sl.),
povezanost predloženog projekta i programa sa prethodnim aktivnostima udruga ili humanitarne organizacije,
precizno definirane ciljne grupe i broj korisnika,
detaljno obrazloženje problema, odnosno potrebe za realizacijom projekta odnosno programa,
transparentnost i mogućnosti vršenja kontrole ostvarenih rezultata i ocjene uspješnosti projekta odnosno programa,
preporuka stručnjaka ili nadležne institucije iz oblasti u kojoj je projekat ili program pripremljen,
iznos sredstava potrebnih za financiranje realizacije projekta, odnosno sudjelovanja u financiranju projekta (vlastita sredstva, donacija, sredstva iz proračuna Federacije, sredstva iz proračuna jedinica lokalne samouprave i drugih sredstava).
Posebni kriteriji
Federalno ministarstvo kulture i sporta – Federalno ministarstvo kulture i športa je sukladno s člankom 3. Uredbe o kriterijima za utvrđivanje korisnika i načinu raspodjele dijela prihoda ostvarenih po osnovu naknada za priređivanje igara na sreću utvrdilo posebne kriterije, koji će biti osnova za ocjenu, bodovanje i izradu prijedloga raspodjele kandidiranih projekata i programa iz oblasti „promoviranje kulture“ i „promicanje razvoja profesionalnog sporta s ciljem povećanja sredstava fonda za nagrađivanje za istaknute sportske rezultate“.
Posebni kriteriji za „Promoviranje kulture“:
poseban značaj projekta/programa za kulturu i kulturnu baštinu,
projekat/program koji doprinosi očuvanju i promoviranju kulture i zaštiti i njegovanju kulturne baštine,
kontinuitet projekta/programa
projekti i programi predloženi od strane aplikanata koji su registrirani za obavljanje djelatnosti iz oblasti čije se financiranje predlaže ovim javnim konkursom imaju prednost.
Posebni kriteriji za „Promicanje razvoja profesionalnog i amaterskog sporta s ciljem povećanja sredstava fonda za nagrađivanje za istaknute sportske rezultate“:
doprinos projektima/programima koji utiču na promoviranje i razvoj sporta u Federaciji BiH,
kontinuitet projekta/programa,
projekti i programi predloženi od strane aplikanata koji su registrirani za obavljanje djelatnosti iz oblasti čije se financiranje predlaže ovim javnim pozivom imaju prednost.
Projekti nacionalnih manjina koji doprinose promoviranju kulture i promoviranju i razvoju sporta u Federaciji BiH će se dodatno bodovati.
Projekti i programi koji budu predloženi od strane Federalnog ministarstva kulture i sporta podržat će se u skladu sa financijskim mogućnostima, odnosno, u maksimalnom iznosu do 10.000,00 KM po korisniku.
Obavezna dokumentacija: Aplikant je dužan da prilikom prijavljivanja na Javni natječaj priloži sljedeću obaveznu dokumentaciju:
aktuelni izvod iz registra u kome je aplikant registriran, ne stariji od šest mjeseci od dana objave javnog natječaja (original ili ovjerena kopija),
uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj (original ili ovjerena kopija),
potvrdu od banke u kojoj je navedeno da račun nije blokiran iz koje se vidi broj transakcijskog računa i ID broj korisnika, ne stariju od tri mjeseca od dana objave javnog natječaja (original ne stariji od tri mjeseca ili ovjerena kopija),
bilanca stanja i uspjeha za 2019. godinu, s jasno vidljivim pečatom Agencije za financijske, informatičke i posredničke usluge (original ili ovjerena kopija), s izuzećem udruga i humanitarnih organizacija koje su registrirane manje od godinu dana,
dokaz o realiziranim projektima iz prethodnog perioda (kojim se dokazuje kontinuitet djelovanja), bez obzira na to od koga su sredstva dobivena (mogu se dostaviti potvrde o prethodno realiziranim projektima izdatim od strane financijera, objavljeni članci, štampani materijal ili propagandni materijal),
rješenje o razvrstavanju – klasifikacija djelatnosti (original ili ovjerena kopija)
detaljan opis projekta sa detaljnim financijskim planom,
plan rada udruge za 2020. godinu.
III Obavezna dokumentacija za posebne kriterije za „Promoviranje kulture“:
preporuka resornog županijskog ministarstva ili općine o značaju programa/projekta s kojim se aplicira iz oblasti kulture i zaštite i njegovanja kulturne baštine Bosne i Hercegovine (original ili ovjerena kopija),
potvrda resornog županijskog ministarstva ili općine da je program/projekat sa kojim se aplicira održan najmanje tri puta (original ili ovjerena kopija).
Obavezna dokumentacija za posebne kriterije za „Promicanje razvoja profesionalnog i amaterskog sporta s ciljem povećanja sredstava fonda za nagrađivanje za istaknute sportske rezultate“:
suglasnost Ministarstva civilnih poslova BiH za organiziranje međunarodnog natjecanja u BiH, a u skladu sa člankom 54. Zakona o sportu u Bosni i Hercegovini (Službeni glasnik BiH”, br. 27/08, 102/09 i 66/16), (ovjerena kopija).
Jedan podnosilac zahtjeva može aplicirati samo sa jednim projektom ili programom kod svih pet resornih ministarstava koja raspisuju javni natječaj za financiranje projekata i programa iz sredstava dijela prihoda ostvarenih u Proračunu Federacije Bosne i Hercegovine po osnovu naknada za priređivanje igara na sreću.
Na ovaj javni natječaj moguće je aplicirati samo sa projektima/programima koje organizira aplikant. Programi učešća u manifestacijama koje organiziraju drugi subjekti neće se podržati.
Aplikanti su obavezni realizirati projekat s kojim apliciraju, odnosno, realiziranje projekta ne smiju prepustiti drugoj udruzi ili organizaciji.
Prijavni obrazac za javni natječaj preuzima se na službenoj stranici Federalnog ministarstva kulture i sporta – Federalnog ministarstva kulture i športa www.fmks.gov.ba.
Prijave se dostavljaju osobno ili putem pošte na sljedeću adresu:
Federalno ministarstvo kulture i sporta – Federalno ministarstvo kulture i športa Ul. Obala Maka Dizdara br. 2 71000 Sarajevo
Prijave se dostavljaju u zatvorenoj kuverti sa napomenom: „Za Javni natječaj – sredstva ostvarena po osnovu naknada za priređivanje igara na sreću“
Krajnji rok za dostavljanje prijava je 28.02.2020. godine.
Prijave koje ne ispunjavaju kriterije iz ovog javnog natječaja i koje ne budu dostavljene u propisanom roku, neće biti razmatrane.
IV Dodatne informacije aplikantima
Prijave koje nisu dostavljene na propisanom aplikacijskom obrascu i koje ne sadrže sve tražene podatke, netočne i nepotpune prijave, bit će formalno – pravno neispravne.
Aplikanti koji su dobili sredstva 2017., 2018. i 2019. godine, a nisu dostavili financijsko izvješće o namjenskom utrošku sredstava do 31. 12. tekuće godine (tabela u prilogu) ili je Ministarstvo utvrdilo da su dodijeljena sredstva utrošili suprotno propisanim kriterijima, ne mogu ostvariti pravo na dodjelu sredstava u ovoj godini i njihove prijave neće biti razmatrane.
Prijave aplikanata koji dostave ugovore s bankom ili karton deponiranih potpisa, umjesto orginalne potvrde od banke iz koje se vidi broj transakcijskog računa, bit će formalno – pravno neispravne.
Aplikanti su odgovorni za dostavu točnih podataka. Promjena sjedišta, transakcijskog računa, imena i telefona kontakt osobe i odgovorne osobe, moraju se dostaviti u pisanoj formi ovom Ministarstvu. Federalno ministarstvo kulture i sporta se neće smatrati odgovornim u slučaju da ne uspije kontaktirati aplikanta.
Nakon provedenog natječaja i dostavljenog prijedloga rang liste korisnika od strane Ministarstva, Odluku o raspodjeli sredstava korisnicima sa listama korisnika donosi Vlada Federacije Bosne i Hercegovine i bit će objavljena u Službenim novinama Federacije BiH i na web portalu Ministarstva.