18. 11. 2021.

Javni poziv: Tekući transferi neprofitnim ogranizacijama – “Podrška udruženjima i komorama”

Kompletan tekst Javnog poziva kao i neophodnu dokumentaciju za prijavu možete preuzeti na linkovima ispod:

JAVNI POZIV za podnošenje prijava za programe pomoći održivog povratka „Izgradnja i sanacija infrastrukturnih i drugih objekata od značaja za širu društvenu zajednicu u mjestima povratka na prostoru Bosne i Hercegovine u periodu 2022. i 2023 godine”

Predmet javnog poziva

Predmet ovog Javnog poziva jeste podnošenje prijava/zahtjeva,aplikacija/projekata radi pružanja pomoći u realizaciji projekata izgradnje i sanacije infrastrukturnih i drugih objekata od značaja za širu društvenu zajednicu u mjestima povratka u Bosne i Hercegovini, za sljedeće programe:

1) putne infrastrukture; (putevi, mostovi, potporni i zaštitni zidovi, kružni tokovi, parkirališta, pješačke i biciklističke staze, sanacija klizišta i sprječavanje erozije, itd.)

2) komunalne infrastrukture; (vodovod i kanalizacija, javna rasvjeta, energetske i komunikacijske mreže, plinske i niskonaponske mreže, itd.)

3) objekata vjerskog i sakralnog karaktera; (vjerski objekti, memorijalni kompleksi i spomen obilježja, mrtvačnice-gasulhane, groblja-mezarja, prateći objekti, itd.)

4) objekata obrazovnog, sportskog i kulturnog karaktera; (predškolski objekti, školski objekti, dječija igrališta i igraonice, školsko-sportske dvorane i igrališta, itd.)

5) ostali objekti od značaja za širu društvenu zajednicu; (domovi kulture, društveni domovi, biblioteke, zdravstveni objekti, muzeji i slični objekti društvene namjene, povećanje energetske efikasnosti objekata, fasade objekata, zamjena otvora i krovova, sistemi grijanja i hlađenja, itd.)

6) zajednički međuentitetski i međuopćinski projekti i zajednički projekti sa vladinim i nevladinim organizacijama (podrška obnove i izgradnje putne infrastrukture u dijelovima između entiteta, pomoći u obnovi i opremanju objekata obrazovnog, sportskog i kulturnog karaktera, te ostalih objekata od značaja za širu društvenu zajednicu, kao i podrška organiziranja raznih sportskih, kulturnih i drugih manifestacija).

Kompletan tekst Javnog poziva i prijavu možete preuzeti na sljedećim linkovima:

Dokumenti

03. 11. 2021.

Javni natječaj/poziv Digitalna transformacija MSP-a – Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta

Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta raspisuje Javni natječaj za odabir korisnika grant sredstava tekućeg transfera za projekt „Digitalna transformacija MSP-a“ za 2021. godinu.

Potrebnu dokumentaciju vezanu za ovaj natječaj možete preuzeti ovdje:

Za više informacija posjetite web stranicu ministarstva: http://www.fmrpo.gov.ba

02. 11. 2021.

Javni poziv za subvencioniranje rješavanja stambenog pitanja mladih – Ministarstvo za građenje, prostorno uređenje i zaštitu okoliša

J A V N I P O Z I V za podnošenje prijava za program pomoći održivog povratka „Podrška zapošljavanju/samozapošljavanju povratnika u poljoprivredi u periodu 2022- 2023.godina“ za područje entiteta Federacija Bosne i Hercegovine

Predmet javnog poziva Izbor korisnika za dodjelu poljoprivrednih mašina, mehanizacije, plastenika i građevinskog materijala u cilju podrške zapošljavanju/samozapošljavanju povratnika u poljoprivredi na prostoru entiteta Federacija Bosne i Hercegovine, za sljedeće namjene/programe:

1) Dodjela poljoprivrednih mašina, mehanizacije i priključaka;

2) Dodjela plastenika;

3) Dodjela građevinskog materijala za obnovu i izgradnju gospodarskih objekata u poljoprivrednoj djelatnosti;

Kompletan tekst Javnog poziva pogledajte u dokumentu Javni poziv ispod ovog teksta:

05. 10. 2021.

Javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava investicijama u prerađivačke kapacitete i marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda

U okviru projekata EU4AGRI, EU4AGRI-Recovery i EU4BusinessRecovery, koje finansira Evropska unija, danas je objavljen Javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava investicijama u prerađivačke kapacitete i marketing poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Bosni i Hercegovini.

Kroz ovaj javni poziv, vrijedan 3 miliona KM, Evropska unija podržat će ulaganja u prerađivačke kapacitete poljoprivredno-prehrambene industrije kroz uvođenje inovacija i razvoj novih i/ili unapređenje postojećih proizvoda, marketinških alata, te osiguranje kontinuiteta poslovanja i sigurnog i zdravog radnog okruženja u BiH.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 03. decembar 2021. godine do 17:00 sati.

Ko se može prijaviti?

Na javni poziv mogu se prijaviti obrti, preduzetnici, zadruge i preduzeća koja se aktivno bave vinarstvom, preradom maslina, voća, povrća, mlijeka, mesa, preradom jaja, preradom i konzerviranjem ribe, preradom žitarica, gljiva, začinskog bilja, ljekobilja i meda.

Sredstva podrške po jednoj prijavi mogu iznositi od 30.000 KM do 300.000 KM (bez PDV-a). Za svaki projekat podnosilac prijave mora osigurati vlastito sufinansiranje u iznosu od minimalno 35% ukupnog iznosa predložene investicije, dok 65% troškova investicije finansira Evropska unija kroz ovaj javni poziv.

Kako se prijaviti na javni poziv?

Korak 1: Pročitajte dokument Smjernice za podnosioce prijava u kojem se nalaze sve informacije o kriterijima javnog poziva, načinu popunjavanja i dostave prijave.

Korak 2: Prateća dokumentacija za prijavu na javni poziv:

1. Obrazac prijave
2a. Poslovni plan narativ
2b. Poslovni plan tabela
3. Pismo namjere o sufinansiranju
4. Lista za provjeru
5. Rekapitulacija sirovina
6. UN globalni principi

U narednom periodu bit će organizovane info sesije putem Facebook stranice EU4AGRI. Tačan termin info sesija bit će naknadno objavljen.

Info sesije koje organizira projekat EU4AGRI putem svoje EU4AGRI Facebook stranice su jedine službene informativne sesije na kojima zainteresirani mogu dobiti tačne i relevantne informacije o tekućim javnim pozivima. Projekat EU4AGRI ne podržava niti odobrava info sesije u vezi javnih poziva koje se organiziraju mimo službene Facebook stranice projekta. Projekat EU4AGRI ne odgovara za tačnost informacija koje se dobiju putem drugih kanala (info sesije drugih organizacija ili udruženja, edukacije, itd).

Dodatna pitanja u vezi ovog poziva se mogu dostaviti putem formulara za pitanja na web stranici projekta https://eu4agri.ba/postavi-pitanje u periodu od 18.10. do 14.11.2021. godine. Na sva pitanja koja stignu prije ili poslije navedenog roka se neće odgovarati.

Ukoliko imate poteškoća sa preuzimanjem ili otvaranjem dokumenata/obrazaca, kao i za sva dodatna pitanja u vezi ovog poziva, možete nas kontaktirati putem elektronske pošte, sa jasno naznačenim imenom poziva u predmetu poruke, i to na sljedeću e-mail adresu: info@eu4agri.ba.

Kroz projekat EU4AGRI do sada je podržano 45 investicija bosanskohercegovačkih poljoprivrednika i preduzeća sa investicijama ukupne vrijednosti  10.7 miliona KM od čega je 6.3 miliona KM finansirala EU

U sklopu EU4AGRI, EU pruža podršku jačanju konkurentnosti poljoprivrede i ruralnom razvoju u BiH. Kroz EU4AGRI-Recovery, EU pruža podršku Bosni i Hercegovini u ublažavanju ekonomskih efekata pandemije COVID-19 na poljoprivredno-prehrambena preduzeća i operatere ruralnog turizma, te osiguranje kontinuiteta njihovog poslovanja, dok se kroz EU4BusinessRecovery utiče na smanjenje posljedica izazvanih pandemijom na poljoprivredna i turistička preduzeća, mikro, mala i srednja preduzeća. Za sva tri projekta Europska unija izdvojila je 38 miliona eura.

Projekte provodi Razvojni program Ujedinjenih nacija (UNDP) u Bosni i Hercegovini (BiH) u partnerstvu sa Češkom razvojnom agencijom (za EU4AGRI i EU4AGRI-Recovery) i Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH i Međunarodnom organizacijom rada (ILO) (za EU4BusinessRecovery).

01. 09. 2021.

Javni poziv za sufinansiranje troškova nabavke visokokvalitetne rasplodne stoke – junica na području općine Ključ u 2021. godini

Pozivaju se pravna lica, obrtnici i fizička lica (u daljem tekstu: kandidati) sa prostora općine Ključ koji su izvršili nabavku visokokvalitetnih rasplodnih junica da apliciraju na javni poziv za sufinansiranje troškova nabavke visokokvlitetne rasplodne stoke – junica na području općine Ključ u 2021. godini. osigurana novčana sredstva za sufinansiranje nabavke iznose 20.000,00 KM.

Kompletan tekst Javnog poziva pogledajte ispod:

Obrasci za prijavu za fizička lica i za pravna lica su na gore navedenim linkovima.

Dokumenti

17. 08. 2021.

JAVNI OGLAS za priznavanje prava na participaciju u troškovima prevoza redovnih učenika srednjih škola na području općine Ključ

Broj: 02-34-1668/21

Ključ, 17.08.2021. godine

Na osnovu člana 2. Pravilnika o participiranju općine Ključ u troškovima prevoza redovnih učenika srednjih škola na području općine Ključ („Službeni gasnik općine Ključ“, broj:12/19), Općinsko vijeće općine Ključ, dana 17.08.2021. godine  r a s p i s u j e:

J A V N I  O G L A S

za priznavanje prava na participaciju u troškovima prevoza redovnih učenika srednjih škola na području općine Ključ

Predmet Javnog oglasa je prikupljanje prijava za participaciju u troškovima prevoza redovnih učenika srednjih škola koji imaju prebivalište na području općine Ključ, a koji putuju svaki radni dan školske 2021/2022 godine i to:

Pravo učešća po ovom Javnom oglasu imaju:

  1. Učenici sa invaliditetom
  2. Učenici – djeca bez jednog ili  oba roditelja
  3. Učenici čiji roditelji primaju stalnu socijalnu pomoć
  4. Učenici djeca šehida, ratnih vojnih invalida, demobilisanih boraca i dobitnika najvećih ratnih priznanja
  5. Učenici čiji su roditelji nezaposleni i prijavljeni na Birou za zapošljavanje
  6. Učenici čiji su roditelji zaposleni, a čiji prihod po domaćinstvu ne prelazi iznos prosječne plaće Federacije BiH po posljednjim službenim podacima.

Pravo na korištenje participacije u prevozu bez obzira na visinu prosjeka primanja po domaćinstvu imaju redovni učenici:

  • učenici sa invaliditetom,
  • učenici bez jednog ili oba roditelja,
  • djeca – učenici šehida, ratnih vojnih invalida  i djeca dobitnika najvećih ratnih priznanja
  • ukoliko u domaćinstvu ima dvoje ili više djece koja pohađaju srednju školu, a koriste prevoz

Prijava ja Javni oglas treba da sadrži:

      1.   Zahtjev

      2.   Potvrda o prebivalištu učenika;

  • Potvrda o upisu učenika u tekuću školsku godinu, izdata od nadležne školske ustanove;
  1. Ovjerena kućna lista, sa pratećom potrebnom dokumentacijom (smrtni list roditelja/rodni list roditelja koji izdržava učenika, ostala potrebna dokumentacija) uz dokaz o statusu za oba roditelja učenika;
  2.  Dokaz o statusu i primanjima za sve članove domaćinstva, i to:

– za zaposlene: potvrda o prosječnim primanjima za posljednja tri mjeseca       ovjerena od  strane poslodavca;

– za privatne poduzetnike: Uvjerenje o izmirenim poreznim obavezama izdato od     nadležne poreske ispostave i potvrda o prosječnim primanjima za posljednja tri mjeeca;

– za penzionere: ovjerena kopija čeka od penzije;

– za nezaposlene: uvjerenje Biroa za zapošljavanje;

      – za nezaposlene koji nisu na evidenciji Biroa za zapošljavanje:

        a)  potvrda da nije porezni obveznik (Porezna uprava)

        b) za studente: potvrda visokoškolske ustanove

  1. Dokaz o socijalnom statusu (za učenike bez oba roditelja);
  2. Dokaz o invaliditetu učenika (rješenje od  nadležnog organa);
  3. Rješenje/uvjerenje nadležne Službe za učenike djecu šehida, ratnih vojnih invalida  i djecu dobitnika najvećih ratnih priznanja.

Rješavajući po zahtjevu učenika odn.roditelja nadležna Služba općine Ključ će nakon provedenog postupka donijeti Rješenje o priznavanju prava na participaciju putnih troškova.

Učenici koji su ostvarili pravo na participaciju putnih troškova, dužni su nakon završetka I polugodišta školske godine dostaviti nadležnoj Službi općine Ključ ovjerenu fotokopiju svjedočanstva u roku od 8 (osam) dana od dobijanja istih.

Prjave moraju biti dostavljene u pisanom obliku, neposredno na šalteru Općinski službi općine Ključ ili putem pošte u zatvorenoj koverti sa naznakom „NE OTVARAJ – JAVNI OGLAS“ na adresu Općine Ključ, ulica Branilaca BiH br.78, najkasnije do 31.08.2021. godine do 14,00 sati.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti u Službi z stručne poslove Općinskog načelnika i Općinskog vijeća, opću upravu i društvene djelatnosti putem telefona:037/316-359 ili putem mail-a: drustvene.djelatnosti.kljuc@gmail.com

                                                                                               PREDSJEDAVAJUĆA OV

                                                                                                    Emina Velić, prof.s.r.

16. 08. 2021.

11. 06. 2021.