Danas je u Domu kulture upriličena svečanost povodom Dana Mješovite srednje škole Ključ. Ove godine je odlučeno da to bude u petak 13. maja, budući da je ovaj bitan datum u nedjelju.
Na samom početku manifestacije obratio se zamjenik direktora MSŠ Ključ, gospodin Mehmed Ćenanović istaknuvši zahvalnost prisutnima što su došli podijeliti sa njima svečane trenutke. Misija škole 55 godina postojanja je ostala ista. Obrazovanje je i dalje ideja koja vodi, a želja za sticanjem znanja svaka generacija zadovoljava u skladu sa vremenom i mogućnostima koje su joj pružene. Cilj škole je što savremeniji nastavni proces sa mnogobrojnim vannastavnim aktivnostima, projektima i inovacijama znanja. Da su znanje i ideje veliko bogatstvo naših učenika pokazuju i ovogodišnji rezultati sa kantonalnih, federalnih i državnih takmičenja. Od 22 škole sa našeg kantona, jedna petina priznanja je stigla na našu adresu. Ćenanović se zahvalio učenicima i roditeljima na velikoj podršci tokom priprema za takmičenja, a naročito profesorima/mentorima koji su uložili dosta vremena i truda. Osvrnuo se i na završetak školske godine maturanata, te im poželio sreću u budućnosti.
Čestitku povodom Dana škole u ime Općinskog načelnika, Jedinstvenog organa uprave općine Ključ i u svoje lično ime uputio je savjetnik načelnika, gospodin Amir Hadžić koji je istaknuo da je bavljenje odgojem i obrazovanjem jedan od najplemenitijih i najzahtjevnijih poslova. Hadžić je podsjetio i da su školarci oni koji daju pečat ovom društvu. Škola daje osnovnu pismenost, ali je to nedovoljno za razumijevanje svijeta u kojem živimo. Suština je u razumijevanju pojava, događaja i činjenica, a to znači sposobnost da se pronađe veza između uzroka i posljedica. Ulaganje u obrazovanje je ulaganje u budućnost. Obrazovanjem se ruše predrasude.
Pohvale sa prigodnim poklonom, knjigom, dodijeljenje su najboljim učenicima koji su ostvarili značajan rezultat na prethodnim takmičenjima. Profesori i učenici su pripremili bogat kulturno-zabavni program koji je oduševio prisutnu publiku i time dokazali samo dio svojih velikih sposobnosti.
|
|
|
|
|